Vattkoppan

Addis håller på att bli galen av sina koppor, hon springer runt med en stor flaska kylbalsam och skriker "smörj!" stup i kvarten och inte vet jag om det blir någe bättre av det. Var ju bara en sådär 18 år sen jag hade vattkoppor, minns nada förutom att jag och kusin Jenni tydligen var hemma hos henne och diskade endast iförd våra undies, det finns det bildbevis på. Jag och E har blivit ganska nojjiga förresten, det kliar över heela kroppen... Helt ologiskt, det tar typ 20 dar att bli sjuk tydligen, men kliar gör det! Ibland hör man ett frenetisk ritch ratch ritch ratch. Det är kiddo som springer runt och gnuggar sig energiskt mot ett gosedjur, möblerna, Elias skäggstubb etc.  Hon vet nämligen att hon inte får klia. Duktig kicka.

Kommentarer
Postat av: Gudmiffo

hälsa lilla pyret ;(

2008-11-04 @ 15:45:57
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: Josefine

ah, ska göra de :) hon är helt galen

2008-11-04 @ 19:29:28
URL: http://svedberghskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0