My bebe is gone

Nu ska jag blogga på den här monsterdatorn istället, men man vänjer sig väl :/ Kameran är hemma i alla fall, men jag tog ju självklart inte med den på spelningen för man hamnar ju aldrig så långt fram att bilderna blir bra... tänkte jag. Faktum är att vi stod så nära det gick att komma. I min berusning knäppte jag med bilder med min pensionärsmobil istället, resultatet blev ju lika bra som om jag hade stått på andra sidan lokalen med vanlig kamera, så jadaja whatever...

Levellers var härliga live, men guud vad gamla dom hade blivit... Och lönniga... och Jeremy hade börjat bli skallig mellan dreadsen... Too bad, dom var heta och härliga på sin tid, men måste erkännas, i fyllan och villan hade Mark fortfarande sex appeal... Mmm... tror det här inlägget spårar ur så vi fortsätter...

Har i alla fall blåmärken överallt på baksidan av låren därför att alla jävla idioter studsade upp och ner och knäade mig bakifrån. Till slut fick jag nog och körde en armbåge rakt i bröstkorgen på killen bakom mig. Skulle vart bröstkorgen i alla fall, men den hamnade mer i magtrakten eftersom han var två meter lång och såg ut  som Franke i Höjdarna, såhär alltså -> 

Apparently så överlevde jag, vi skulle gå ut men det var köö och någon var lite för packad så vi åkte till Teräs mormors lägenhet på sööder och slaggade. På tunna tunna madrasser. Såhär fin var innergården och dåhär fin var T dagen efter, observera att bilden är slightly censurerad.

 


Mmm det var väl allt tror ja... eller njae, men jag vill titta på GA now! Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0