Jag har haft en pedant vid min barm

Alltså, det är ju helt sjukt vilken renlig och prydlig människa jag bor med! I had no idea, E har bara varit hemma i två dagar och det är undanplockat och rent i tammefan mig hela lägenheten. Ligger inga kläder framme, diskmaskinen går varm, inga leksaker går att finna på golvet trots att kiddo är hemma och håller på att riva allt  hon ser i bitar efter två dagar utan dagisstimulans. Det är till och med dammtorkat på ställen som inte har smakat trasa sen vi flyttade in tror jag.
Och jag som tyckte att jag höll undan när jag gick hemma! Eller njae, det gjorde jag väl inte. Jag satt vid datorn och drack té och bekymmrade mig över allt ickejobb och skola


= moi minus katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0