Chicken McNugget, Egg Mcmuffin... yada yada

Tonight ska vi sitta uppe och glo på valvakan, spela wow, dricka folkis och äta kycklingnudlar. Bara därför att. Har ingen insikt alls i presidentkandidaternas politik, mål eller löften, men hey, Fredrik och Filip håller ju i tv-sändningen. Det är lite tråkigt, att jag inte för mitt liv kan försöka förstå ens lite politik och hur det påverkar samhällsklimatet, känns ju som om det vore en bra grej att ha koll på. Och så skulle man kunna hänga med i diskussioner istället för att bara sitta och se ut som ett tänt ljus. Men nepp, tror det har med min bristande karaktär att göra. Min samhällskunskapslärare hatade mig.
Sitter och slöglor lite på Debatt, kanske hinner sätta mig in ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0