Fiiin lista, klap klap

Har du...

Förnekat förintelsen?
Nix
Följt Skilda världar? Inte ett avsnitt
Sagt nej till ett samlag? Jo, det har jag

Snott någons mobiltelefon? Nej
Varit medvetslös? Nej

Gjort nåt riktigt dumt? Alltså, inte riktigt dumnt, men normaldumma grejer har jag väl gjort en del.

Gjort nåt du verkligen ångrar?  Jadå, många gånger! Fast nu har jag slutat ångra grejer så nej egentligen då

Blivit full på ett släktkalas? Nej
Varit full i skolan? Nix, inte ens på studenten

Blivit portad från en krog? Nej

Varit full på julafton? Nej.

Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja
Slagit sönder en tv? Nej
Önskat att du var det motsatta könet? Ja, det skulle vara kul att kunna olla allt man kunde komma åt!
Fått barn? Nej
Åkt ambulans? Nix

Gjort nåt riktigt olagligt? Nej, inte med flit i alla fall

Fått din mamma att gråta? Nej, men det har väl varit nära några gånger, jävlar vad vi kunde ryka ihop innan jag flyttade hemifrån

Blivit polisanmäld? Nej

Slagit ner någon? Nej
Slagit någon blodig? Nej
Skämts över dina föräldrar? Nej men alltså, det tror jag faktiskt inte att jag har gjort
Skämts över din bästa kompis? Inte vad jag kan komma på
Ätit från en papperskorg? Nej



Senaste person som...

Sov i din säng: Älsklingen min, såklart

Såg dig gråta: Se ovan

Fick dig att gråta: Jag själv, när jag körde in bakhuvudet i väggen så det tjonga i medaljongerna 

Du delade en drink med: Elin, och Linnéa, och Linda, och killarna som satt och hängde i hörnet, och Ae tror jag. Det var många personer

Du gick på bio med: Elias, tror det var Simpsonsfilmen som kom ut för hur länge sen?

Du gick på stan med: Elias
Skällde på dig: No idea, Adina kanske? "Nej! Du får inte!" är det ganska vanligt att hon säger
Skickade ett e-mail till dig: Ellos



Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja

Bråkat med ditt husdjur: Ja, om att jaga katt eller inte

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Drömde att jag jagade min klasskompis runt en massa bokhyllor och sen dök en lärare upp och frågade vad vi höll på med och hon ba' "Det var inte jag som börja!" och det hände sen på bibblan några dagar senare. Inte galet, men sant i alla fall

Varit i...

USA:
Nej

Norge: Nej
Finland: Nej
Kina: Nej

Tyskland: Nej
Kanada: Nej

Österrike: Nej

Spanien: Nej
Afrika: Nej


Extra stuff...

Tar du droger: Naj
Dricker du: Klart jag gör. Dum fråga, syftar säkert på alkohol, det dricker jag också

Vem är din bästa vän/-ner: Väldigt fjortis med bästisar, men Elias känner mig väl bäst

Vad är du mest rädd för: Cancer eller att någon närstående ska dö
Vilka kläder sover du i: Sover inte i kläder om jag typ inte är så full att jag ramlar i säng och däckar där och då

Vart vill du gifta dig: Se svar 12 rader ner

Vem hatar du verkligen: Jisses, det är många jag hatar. Dom vet säkert inte ens om det, men jag hatar dom ändå

Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej

Har du ett jobb: Nej, men jag har ett ställe som ringer och kräver tjänster av mig ibland.
Gillar du att ha folk omkring dig: Jadå, kan kännas bra ibland. Och mindre bra ibland.
Är du ett hälsofreak: Försöker se mig som sund i alla fall
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Haha, men ja för fasen, och aldrig lärde jag mig heller. Man har väl trånat en del i sina högstadiedagar.
Är du ensam nu: Linnéa är vaken med mig på andra sidan Bruket, på Bruket är man aldrig ensam!

Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Life on Mars
Vill du gifta dig: Problemet är att jag har svårt att se mig själv göra det
Vill du ha barn: Vill jag ha barnet boende här som bor här ibland? Ja. Vill jag ha egen avkomma? Ja.

Favorit...

Rum i huset: Balkongen, jo, jag bestämmer att det är ett rum
Typ av musik: Mycket nostalgi nu
Parfym: I Love love
Månad: Augusi, september, oktober...
Sten: Va?



De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Nej.

Köpt någonting: Kläder till lilla A, massa massa Chang! till mig

Varit sjuk: Still förkyld
Sjungit: Yes! Om jag har!

Sagt "Jag Älskar Dig": O ja, det blir aldrig uttjatat faktiskt
Velat säga till några att du älskar dem: Nej, dom som förtjänar det vet det tror jag
Träffat någon ny: Mmm, vi möttes när cirkusen var i stan

Saknat någon: Njae, det skulle jag väl inte påstå
Kramat någon: Ja

Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja

Senaste...

Låt du hörde: Ingen aning
Film du såg: IronMan

Drink du köpte: White Russian

Sak du stal: Oj, det var längesen. Säkert ett nödvändigt nagellack på Lindex eller något i samma stil.

Mat du åt: Nodlarsoppa med biff
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har nog aldrig ens varit på ett 7-Eleven
Festivaler i sommar? Nix. Aldrig festival för mig
Frisyr? A long, long time ago

Fulaste kändisen? Bert Karlsson
Snyggaste kändisen? Scarlett Johansson

Vad vill du bli? 
Rik

Planer för idag? Dricka vatten, ligga still och hoppas baksmällan går över, hämta kid på dagis vid 3-tiden
Favoritdjur? Hund

Favoritperson/er? Pass

Favoritporr? Alltså, jag vet inte



Har du:

Digitalkamera? Ja
Telefon på rummet? Ja, har mobiltelefonen med mig överallt

Könssjukdom? Nej
Husdjur? Ja
Bra kompisar? Jorå, de duger

Haft sex med någon som varit 5 år äldre än dig själv? Jo, en tysk dessutom
Tar du receptbelagda mediciner? Nej

Vem vill du fika med just nu? Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0