Mrrrr


Jäklar vad jag inte är en glad människa idag alltså.
Har blivit dödsförkyld igen, snor rinner konstant och det går inte att snyta bort, så jag är damen med två pappersbitar i näsan, om nån skulle se mig på stan och undra eller så... Elias säger i och för sig "Du och jag Tussen, du och jag..."  på ett väldigt kärleksfullt sätt, men jag vet inte riktigt om det väger upp något.

Och så fick vi idag en påminnelse på hyran för JUNI, plus inkasso på samma hyra! Det är fan 5000 spänn! Vare sig Elias eller jag fattade någonting, vi visste bestämt att vi hade betalat den, men efter lite undersökningar visade det sig att vi hade satt in dom pengarna till Sandviken Energi istället. Jävla retarderade Sandviken Energi har inte sagt ett ord om dom pengarna, bara tackat och tagit emot typ och sen skickat mer räkningar! ÅÅåh jag blir så arg.

Efter mycket ringa-kring (växeln trasig, inte telefontid förren efter 13.00 etc) har det ju ordnat upp sig i alla fall, vi ska få pengarna tillbaka och så ska vi betala hyran, men ändå, suger som fan. Morr mutter svordom.

Skönt att jobba imorgon, dra in lite mer pengar dom kan suga ur en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0