Gräsänka


Tomorrow ska Hunken och Baby A dra till Järbo och vara borta heeela fyra dagar, massa fri tid för mig alltså! Ska ju å andra sidan jobba 7.00 till 16.00 torsdafredalörda men vad gör det. Kommer inte ihåg sist jag spenderade fyra dagar ensam hemma. Eller jo, det gör jag. Förra sommaren när Elias åkte ner till Göteborg en vecka och jag gick runt i hans gamla tröja och Linnéa fick umgås med mig 24/7 för att inte ensamheten! skulle ta kål på mig. Tror det ska gå bättre den här gången!

Främst kanske därför att den här gången är han typ 1½ mil bort, det finns en telefon så man kan få tag på honom och det finns inte en liten slampa som försöker sätta klorna i honom, Hss!!

Hrm. Jeje, sådana här ser vi förresten från vår balkong hela tiden nu när det vart regn och sol vartannat. Purrdy purdy...


Kommentarer
Postat av: Miffo

haha :) vi är änna löjliga alltså.. undrar om dom beter sig så om vi skulle dra iväg ?? ...hehe

2008-06-25 @ 19:53:31
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: josefine

klart dom skulle! men jag tror vi har mognat va?

2008-06-25 @ 22:01:19
URL: http://svedberghskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0