Bojkott?

Klev upp vid 10-tiden imorse, gjorde iordning en kopp te, satte mig på balkongen och kände den upplyftande känslan av att över hela Sverige vaknade en hel massa människor med världens baksmälla och fylleångest. Och jag var inte en av dom. Det är ju helt genialt!
Bojkotta en högtid, har någon hört på maken? För saken är ju den att om jag inte hade haft the doom mother of all förkylnings hade jag med allra högsta säkerhet åkt ut till storvik och halsat i mig öl/vin/godtycklig alkoholdryck. Helt säkert. Bara därför att det var Midsommarafton och Midsommarafton är en tidpunkt då man gör sådant.
Ska man våga vägra någon annan högtid kanske? Julafton? Tänk om man skulle våga

Kommentarer
Postat av: MIffo

saknar du det redan ?... omg ^^



Ja... slopa hela skiten eller åtminstonde midsommarafton

2008-06-21 @ 14:51:15
URL: http://stickitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0