Ånurå?


Happ, har nyss vinkat av Ellan som har varit på besök och inspekterat lägenheten en sisådär 3 månader senare än alla andra, men det är hon ursäktad för. Elias är på sommarkalas på dagiset med Addis och Lotta, dom skulle fika och gå på tipspromenad, kändes som jag kunde stå över det idag... faktiskt.
Fast nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, finns ju tråkiga grejer som vika kläder n' other stuff, men njae.

Fick tillbaks på skatten igår, blev tokglad och trodde att jag äntligen hade fått min lön som inte har blivit utbetalad än, men det visade sig vara fel för Elias konto hade också blivit påfyllt. Hmph. Alltså, det är ju bra och så att vi har pengar, men vart är min lön?! Har provat ringt lite utan att få tag på någon, men om inte får jag väl stövla in på lönekontoret och slå näven i bordet. Jag har fanimig jobbat!

Men by the way, på en viss blogg hävdar viss person att jag försökte döda henne igår. Detta är fel, fel, fel. Hon försökte döda mig (höll på förfrysa!) och det var endast självförsvar som pågick. Enda anledningen till att ingen av oss lyckades är att båda har skitkass kondis och lärde ge sig efter tre minuter för att flyta iland och hämta andan typ, sådeså, haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0