What the hey...

Alldeles ensam kvällen före julafton, vad är det fär jäfla sätt? Är krasslig i vanlig ordning, halsen gör tokont. Men hur som haver så satt jag och Elajja i soffan och slöglodde på film, drack god glögg och käka choklad (sååå idylliskt så) när Pontus ringer och hurtigt undrar om jag inte ska med ut på krogen dan före dan. Yes! I would love to men kul att traska iväg i iskylan och dricka när man har ont i halsen då. Så nejp, sa att jag inte orkade och mös ner mig bredvid mannen igen. DÅ ringer hans mobil, och en minut senare står han och ser på mig med rådjursögonen och frågar om han inte snälla kan få åka hem till Jimmy och dricka whiskey...
Ååh inte fan kan jag säga nej till det, jag är för snäll. Plus att E är skyldig Jimmy det, för när jag fyllde år stod han utanför och försökte bli insläppt men Elias var så satans full att han bara la på när J ringde... så ja...

Hämdaktion vore ju att gå ut själv.

Men jag orkar banne mig inte.

Så jag sitter här och äter upp chokladen, all by myself :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0