Bad hair

Försökte färga håret igår, men det var nåt väldigt mysko med själva färgen för håret sög i sig allt på en gång, det blev inte ens kladdigt liksom, så det gick inte att mojsa runt och kamma igenom som man brukar för att fördela det jämt, så det blev mest mitt på skallen. Klarrött dessutom, för det var där jag var blekast, haha. Addis var väldigt besviken över att det inte blev så över hela skallen, suckade djupt och ojjade sig typ. Så nu ska jag försöka dra ur så mycket färg som möjligt innan jag lägger på någon annan färg, för jag ser tammefan inte riktigt klok ut. Men hur gör man då? Schampoo schampoo schampoo? Google sviker mig, det berättar bara hur jag ska göra för att behålla färgen. Well, vi får se...


Kommentarer
Postat av: Gud

Rött är ju så jävla svårt att få ur... avfärgning hos frissan?

Eller henna hela skiten.. det brukar inte svika blir ju så mkt...din tjockhåriga fan :)

2008-12-20 @ 21:34:56
URL: http://stickitup.blogg.se/
Postat av: josefine

haha, no way att jag betalar en frissa för att göra det :) det ser ganska ok ut nu, om man inte kikar för noga ;)

2008-12-23 @ 22:35:17
URL: http://svedberghskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0